بـــــــــــــــنت سرزمین میرکمبـــــــربزرگ،بنت سرزمین سیپرک استوار

آیا ازکارهای شهرداری دراین سال راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 14

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 9
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 214
بازدید سال : 648
بازدید کلی : 149513

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهربنت عروس بلوچـــستانو آدرس benti.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. باکمال تشکر:یزدانشناس






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : شنبه 16 تير 1397
نظرات

نمیدونم چرا فک میکنم این شبا بنت عین خودم غمگین شده ویا شاید هم قبض برق خود را پرداخت نکرده با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان که درتاریکی به سر می برد.لا مپ کیلویی چند!روشنایی کیلویی چند! امنیت به عنوان نیازی اساسی دراجتماعات انسانی ازجایگاه خاصی برخورداربوده است و همچنین یکی ازعوامل موثربرحضورشهروندان درفضاهای شهری می باشد دستیابی به این مهم مستلزم فراهم ساختن بسترهای اجتماعی و محیطی و همچنین برنامه ریزی و طراحی شهری مناسب می باشد.                                    
روشنایی معابر و میادین، یکی از عناصر مبلمان شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.امروزه نورپردازی،تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و طراحی روشنایی شهری نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست ، بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط است  و روشنایی مناسب کوچه ها،معابر وخیابان ها باعث ارتقای امنیت و رضایتمندی شهروندان می شود.
تاریکی همیشه برای آدمی هراس آور بوده است و در مقابل ، استفاده از نور برای روشنایی در فضاهای ناایمن (فضاهای بی‌دفاع) شهری موجب افزایش امنیت شهروندان در فضای شهر می‌شود.اما تاریکی بخشی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهربنت این روزها نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.
طراحي روشنايي شهري نه تنها موضوعي صرفاً تزئيني نيست، هويت و سيماي شبانه شهر است و نبود نور و وجود تاريكي شب عوارضي همچون افزايش حوادث، تصادفات، جرايم و بزه كاري و كاهش امنيت اجتماعي را سبب می شوددر معماري و شهرسازي نور عملكردي فراتر از روشن كردن فضا داشته و به عنوان يكي از اجزاء اصلي مورد توجه طراحان قرار ميگيـرد
امروزه زندگي شهري سبب گشته دامنه فعاليت شهروندان تا پاسي از شب ادامه يابد و بدين ترتيب حيات شبانه تبديل به قسمتي از زندگي شهري شده است.بنابراين جهت ايجاد بستر مناسب و امن زندگي شبانه شهري و ارتقـاء كيفيـت بـصري، طراحـي نـورپردازي مـورد توجـه.گيرد طراحان قرار مي گیرد سيماي شهري چه در روشنايي روز و چه در تاريكي شب ميبايست داراي شكل و محتوي باشد. نور در طراحي شهري داراي كيفيـات و ويژگيهاي متفاوت از قبيل ابزار اطلاعرساني، شناساندن در مناطق و محلات و افزايش بار هويتي و امنيتي مراكـز، نمايـان كـردن نـشانههـا، .باشد ميراث فرهنگي و طبيعي و فضاهاي شهري همچون پياده راهها و ميادين مي باشد .نور يك عنصر معماري طراحي محيط است و شهروندان نيز اهميت نورپردازي شهري را درك كرده اند كه نور پتانسيل بالايي در افزايش راندمان و كارايي افراد داشته و علاوه بر آن می تواند طراحي مجددي براي فـضاي شـهري و معمـاري محـيط و تـأمين زیبایی آن باشد . فضاي شهري بيشترين ارتباط را با مردم و محيط زندگي برقرار ميكند و در نتيجه نقـش بسزايي در هويت بخشي و احساس آرامش به شهروندان دارد. زيبايي، آراستگي، پاكيزگي و انسجام بخـشي از ويژگـيهـا و معيارهـاي مهـم ارزيابي شهر آرامش بخش است.(شهروندنگران)

 

http://www.benti.loxblog.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 344
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 10 شهريور 1396
نظرات

بیشتر فعالیت های ما درتلگرام ودرکانال «بنت نیوز»ازطریق لینک زیر وارد شوید.

بنت نیوز:
جهت دریافت اخبار بخش بنت
♻️اخبار روز
♻️وقایع
♻️حوادث
♻️معرفی جاهای دیدنی بنت
و..
Telegram.me/bentnews95

بنت نیوز
بنت نیوز:
جهت دریافت اخبار بخش بنت
♻️اخبار روز
♻️

تعداد بازدید از این مطلب: 441
برچسب‌ها: بنت-بنت نیوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1396
نظرات

بازی محلی گلاسوکی(قوطی)

اهداف کلی:دقت ومهارت درهدف گیری

اهداف جزیی:1-علاقه مندی به بازی های محلی

2-افزایش تمرکز ودقت

تعداد بازیکنان:بیشتر ازسه نفر

ابزارلازم:هفت عددقوطی-یک عددلنگه کفش

مکان بازی:فضای باز

شرح بازی:

ابتدا نفرات  به دوگروه یا بیشتر به طور مساوی تقسیم می شوندسپس برای تعیین گروه سر، تر یا خشک می کنند به این صورت که یک سنگ کوچیک ومسطح رو یک طرفش رو تر میکنن وبالا می اندازند وپس از برگشت به زمین اگر روی تر بالا بود گروهی که تر را انتخاب کردند سر هستند تقریبا معادل همان شیر یا خط است که تر برابر با شیر می شود بعد هرگروه که سر شدیک نفر از اعضای گروه می رودوسط زمین  قوطی ها(گلاسوک )رو پشت سرهم قرار میده بعد حدود سه متر از قوطی ها فاصله میگیره وازهمون فاصله ی سه متری با لنگه ی کفش قوطی ها روتا سه بار هدف قرارمیده وبه محض برخورد کفش به قوطی ها همه اعضای گروه فرار میکنند ویک نفر ازگروه مقابل با لنگه کفش دنبالشون میکنه تا باکفش آنها را هدف گیری کند.دراین هنگام گروهی که دارند ازدست گروه دیگر فرار میکنند اگر موفق به درست کردن قوطی ها به حالت اولیه شوند بدون برخورد کفش به آنها بازی رو خواهند برد اما اگر نتوانند وبه تک تک آنها کفش برخورد کند بازی رو خواهند باخت هرکسی هم که لنگه کفش به او برخورد کند ازجریان بازی حذف خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : شنبه 6 آذر 1395
نظرات

شاید وجه تسمیه آن از این رو باشد که در تهیه این غذا از چنگ زدن توسط انگشتان دست بهره گرفته می شود.   مواد اولیه برای تهیه چنگال، آرد، خرما و روغن حیوانی است. بلوچ ها ابتدا آرد و آب را مخلوط می کنند و در شرایطی که این مخلوط  هنوز به خمیر تبدیل نشده است آن را به ضخامت حدود ۱سانتی متر روی تابه می اندازند و می گذارند تا اندکی خود را بگیرد و بپزد.

ادامه مطلب رو ازدست ندید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 615
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : چهار شنبه 30 تير 1395
نظرات

به راستی دادشاه شهیده شده؟؟باتوجه به اعمالی که تاریخ گواه میده؟؟؟وباتوجه به چیزهای بدی که هنوز هم مردم به یاد دارند؟؟؟قضاوت با شما...

تعداد بازدید از این مطلب: 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : چهار شنبه 30 تير 1395
نظرات

دهـــــــــــــــان 15سال پیش

تعداد بازدید از این مطلب: 536
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : چهار شنبه 16 تير 1395
نظرات

شب گذشته اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان بخش بنت روستای دهان با حضور پرشور تماشاگران و مسئولین در سالن ورزشی  این روستا برگزار شد.دردیدارپایانی این رقابت ها تیم یکدست وهماهنگ شهیدجنگی دنک توانست با نتیجه 4-1تیم سخت کوش دهیاری دستگرد را شکست دهد وفاتح این مسابقات لقب گیرد.تیم دهیاری وفا نیز دربازی رده بندی بعلت عدم حضور تیم دهیاری وانان مقام سوم این مسابقات را بدست آورد.همچنین درپایان این رقابت ها محمد درزاده ازتیم مکران بعنوان بهترین بازیکن،سعید ازتیم دهیاری رودگلندام بعنوان بهترین دروازبان،افشین بلوچی پور بعنوان پدیده این مسابقات ازتیم آینده سازان  ویاسر درزاده ازتیم شهید جنگی بعنوان  آقا گل این مسابقات انتخاب شدند.گفتنی است جوایزی نیز به داوران این دوره منجمله حببیب الله سابکزئی ،اصغرچاکری]فیض محمد درزاده،لال محمد،خدابخش یزدانشناس وعارف درزاده تعلق گرفت.چهارشنبه درزاده هم بعنوان تماشاگر ویژه این دوره انتخاب شد وجوایزی نیز به رسم یادبودبه آقایان محمد درزاده وآدینه درزاده بابت همکاری وتلاش برای ایجاد امنیت داده شد همچنین کاپ اخلاق این دوره ازمسابقات به تیم دهیاری  آبگاه رسید.

عکس ها درادامه مطلب...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : یک شنبه 13 تير 1395
نظرات

تیم فوتسال مکران عنوان قهرمانی جام رمضان بخش بنت را بدست آورد:این تیم دربازی فینال با نتیجه 4-1تیم فوتسال بهزیستی فنوج را مغلوب کردوبه مقام قهرمانی رسید همچنین دراین دوره ازمسابقات تیم امید ملندان دربازی رده بندی ودرضربات پنالتی تیم دهیاری برمک را شکست داد وبه مقام سوم رسید.عنوان بهترین بازیکن به محمد درزاده ازتیم مکران بهترین دروازبان حامد علم زاده بازم ازتیم مکران وآقا گل این مسابقات هم به نصیرنصرتی ازتیم بهزیستی فنوج رسید.بهترین بازیکن وآقای گل مسابقات نوجوانان نیز به افشین بلوچی پور ازتیم امید دنک تعلق گرفت.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1091
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395
نظرات

جشنواره الگوهای برتر تدریس که هرساله درجنوب استان مرحله قطبی آن باشرکت برترین های شهر های مختلف استان برگزار می شود.امسال درشهر نیکشهر برگزار شد که سه نفر ازبنت موفق به کسب رتبه شدند:

1-عبدالله میری درچندپایه=مقام سوم

2-خدابخش یزدانشناس درپایه پنجم =سوم

3-شه بخش آزادی پایه ششم=سوم

تعداد بازدید از این مطلب: 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 10 ارديبهشت 1395
نظرات

تیم نوجوانان فوتسال برمک دربازی فینال توانست با نتیجه 9-3تیم آینده سازان دهان را شکست دهد وفاتح این مسابقات شودهمچنین دربازی رده بندی بین تیم های اتحاد گواتکی ودهیاری روفنان تیم اتحاد بعدازاینکه درجریان بازی 3-3شد درضربات پنالتی تیم روفنان را شکست دادوبه مقام سوم این دوره ازمسابقات رسید.

تیم برمک قهرمان این دوره ازمسابقات

تیم نوجوانان آینده سازان دهان مقام دوم این دوره

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 952
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
نظرات

نرم افزار آندرویدی روستای رودگلندام تقدیم به دنبال کنندگان وبلاگ عروس بلوچستان

کاری از دوست خوبم عیسی بلوچی

محیط برنامه:

  

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : شنبه 5 دی 1394
نظرات

دوستان برنامه قبلی نسخه آزمایشی بود ونسخه اصلی با امکانات بیشتر را هم اکنون دانلود کنید.

امکانات:

قابلیت ارسال ازطریق برنامه

اشتراک گذاری مطالب

مطالب بیشتر

و....

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 4 دی 1394
نظرات

پس ازمدت ها بلاخره برنامه آندرویدی شهر بنت آماده شد قبلا نسخه جار این برنامه آماده شد بود که ازآرشیو وبلاگ میتوانید تهیه کنید اما نسخه آندروید به تازگی تکمیل گشته وامیدوارم گامی هرجندکوچک درشناخت بنت برداشته باشیم ان شالله درآینده ای نزدیک برنامه جامع وکاملی عرضه خواهیم کرد.

نمایی ازاین برنامه:

 

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : دو شنبه 16 آذر 1394
نظرات

بلاخره بعد ازیک سال واندی معاونت آموزشی اداره آموزش وپرورش بنت معرفی شدوجناب آقای نورمحمد درزاده که ازقبل هم زمزمه آمدنش بود اما بنا به دلایلی نامعلوم انجام نشد دیروز بصورت کامل درسمت جدید معرفی گردید.منم به نوبه خود به استاد وهمکار گرامی تبریک گفته وازدرگاه ایزد منان توفیق روز افزون را برای ایشان درسمت جدید خواستارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 742
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
نظرات

کیا رو میشناسید ازعکس بالا؟؟؟

برای دیدن عکس های بیشتر ادامه مطلب را کلیک کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : دو شنبه 26 مرداد 1394
نظرات

اطلاعیه                                                                اطلاعیه

بلاخره پس ازمدتها شبکه دیجیتالی  درشهربنت نصب گردید.

باهمت وتلاش فرماندار محترم ،بخشداردلسوز وشوراهای گرامی امروز شبکه دیجیتالی نصب وراه اندازی شدوان شاالله درهفته دولت افتتاح خواهدشد.البته جا داره ازاستاندار عزیز نیز یک تشکر ویژه داشته باشیم که پیگیر این قضیه بودند.

فقط مردم عزیز شهربنت توجه داشته باشند که درتهیه دستگاه گیرنده دیجیتال مدل"dvb-t2" باشد.چرا که بعلت متفاوت بودن کیفیت وجنس دستگاه طبق گزارشات واصله درصورت  استفاده ازدستگاههای دیگر دچار نارسایی دردریافت شبکه های دیجیتالی خواهند شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394
نظرات

کمال خان هوت معروف به ملا کمالان یکی از خوانندگان موسیقی مقامی بلوچی و از نوازندگان تنبورک در سیستان و بلوچستان  بود. سبک خوانندگی کمال خان، پهلوانی است که از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین گونه‌های موسیقی بلوچی است، در بلوچستان رواج داشته و اعتبار و ارزش بسیاری نزد بلوچ‌ها دارد

کمال خان هوت، فرزند مراد، در سال ۱۳۲۰ خورشیدی در روستای لاتیدان از توابع بخش دشتیاری چابهار، در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد

او در نوجوانی متوجه علاقه و گرایش خود به موسیقی وشعر شد و شعرها وملودی‌ها را به خاطر می‌سپرد و می‌خواند. او در زندگی هنری اش با خوانندگان، نوازندگان وشاعران مختلفی آشنا شد و همکاری کرد.

کمال خان بااینکه مدرسه نرفته ولی، خواندن می‌داند و همین طور می‌نویسد. برخی از اشعار خودش و دیگران را در دفترهایش می‌نوشت.

کمال خان سحرگاه روز اول اسفند ماه سال ۱۳۸۸ خورشیدی در سن ۶۸ سالگی در گذشت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
نظرات

دانش‌آموز دختر بنتی در اثر شدت جراحات از دنیا رفت

جمعه, 4ارديبهشت

دانش آموز دختر بنتی که در حادثه چپ کردن خودرو سرویس مدرسه زخمی شده بود از دنیا رفت

- در پی حادثه واژگونی سرویس مدرسه دانش‌آموزان وفا در هفدهم فروردین امسال، یکی از مجروحین این حادثه به نام صدیقه کدخدایی پس از 15 روز به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

: وانت سرویس وفا بنت، شامل 15 نفر از دانش‌آموزان دختر روستای وفا در حال بازگشت به روستا بود که به دلیل سرعت زیاد در میدان میرکمبر بنت واژگون شد که در این حادثه 13 نفر از دانش‌آموزان به صورت سرپایی مداوا شدند و دو نفر نیز به بیمارستان 22 بهمن نیکشهر اعزام شدند

یکی از این دو مصدوم در بیمارستان مداوا شد و یکی دیگر از این مصدومان به دلیل نبود امکانات پزشکی در نیکشهر به ایرانشهر منتقل و سپس به زاهدان اعزام شد.

بااینکه از بهبودی و ترخیص او خبر داده بودند، هم خانواده و هم پزشک معالج تشخیص دادند که حال عمومی او خوب است و مراحل ترخیص انجام شده

اما متاسفانه خبر فوت این دانش‌آموز را اعلام کردند که بسیار غیره منتظره بود .این حادثه غم‌انگیز را به خانواده این دانش‌آموز عزیزتسلیت عرض می‌کنیم.

  درضمن نمازجنازه هم با حضورشیخ الاسلام امام جمعه اهل سنت زاهدان درروزشنبه 5اردیبهشت درروستای وفا برگزارشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
نظرات

دلیل افزایش نرخ  سرویس های بنت به نیکشهرچیست؟

مسئولین عزیزجوابگوباشید...والا من که موندم چرا افزایش داشته آخه مگه آسفالت بدترشده یا بنزین گرونترشده  ازشورا که می پرسی میگن ماخبرنداریم ازایستگاه چی می پرسی میگه بخشنامه اومده!! حالا راست میگن بخشنامه اومده؟؟ کسی میتونه جواب بده؟؟ البته بنده خداها که دروغ نمیگن یه کپی بخشنامه توی دستشون بود خودم دیدم روش نوشته بود:سرویس های حمل ونقل چابهار20درصدافزایش نرخ!!  باخودکارآبی هم زیرش نوشته بودن بنت ونیکشهر!!به حق چیزای ندیده ونشنیده..آخه ازکی تاحالا بنت جزو چابهارشده که ماخبرنداریم ..!!شایدم شدیم ماخبرنداریم ازکی کرایه 8هزارتومانی 20درصدافزایش میشه 10هزارتومان!! من بهشون ریاضی صفرمیدم ..نه نه توصیفی نمره میدم :نیازبه تلاش بیشتر» 20درصد میشه 1600تومان..لطفا پیگیرباشیدمسئولین عزیز اولا بخشنامه مال چابهاره نه بنت ،بعدش هم مگه ایستگاه های مسافربری مگه قانونی نیستن که کارغیرقانونی میکنند...ضمنا بهشون درس ریاضی هم یادبدید.. والا اینجا ازخیاط باشی گرفته تا راننده چی سرخود نرخ میکشن بالا..!! دلیل؟؟؟

حق الناس یادتون نره..............

تعداد بازدید از این مطلب: 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393
نظرات

باحضورنیافتن تیم شاهین زاهدان درمسابقه فینال تیم میرکمبربنت قهرمان لیگ استان شد

تعداد بازدید از این مطلب: 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393
نظرات

   

تیم نوجوانان فوتبال بنت درمسابقه فینال بانتیجه قاطع 4بر1تیم ملک آباد نیکشهرراشکست داد وقهرمان شد.

همچنین دراین دوره ازمسابقات بهترین مربی رفیع آزادی پور ازتیم بنت،بهترین دروازبان اسماعیل پورخداداد ازبنت ودومین گلزن برتر اسماعیل غلامی ازتیم بنت که حتی مصاحبه صورت گرفته با او ازطریق شبکه هامون پخش شد.درضمن تیم بنت بهترین خط دفاع با تنها یک گل خورده وبهترین خط حمله با 19گل زده را کسب کرد.لازم به توضیح است بنت کلیه بازی های خود را برد .این مسابقات درزمین چمن شهیدصغیرا نیکشهربرگزارشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1071
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393
نظرات

نماینده نیکشهر راهی فینال شد                                    
میر کمبر بنت (نماینده نیکشهر) 3بر1هیرمند زابل را شکست داد و راهی دیدار فینال لیگ دسته یک استان شد                                                   
در دیگر بازی نیمه نهایی تیم شاهین زاهدان با نتیجه دو به صفر تیم وحدت ایرانشهر را شکست داد و راهی فینال و رقیب تیم میرکمبر در فینال شد. به این ترتیب دو تیم میرکمبر بنت و شاهین زاهدان به لیگ برتر استان صعود کردند و در سال آینده در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهند رفت                               

تعداد بازدید از این مطلب: 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
نظرات

چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از بیست سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف آموزش، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.
اکنون از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید..

تعداد بازدید از این مطلب: 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
نظرات

فک کنم ساعت های 23الی 24 شب جمعه بودکه حتی خودرئیس سابق جناب آقای کریم زائی ازدنیای مجازی واتساپ وازگروپ بنت نیوز باخبر شدند که قراره سرصبح93/11/29 جاشون رو به آقای سردارزهی بدهند! اینم مثل اینکه ناب شده تغییرات ناگهانی....خب دیگه چیزی نگم برم روسرصبح که عکس زیر گویای همه چیزهست.

دادن ابلاغ ریاست آموزش وپرورش منطقه بنت به آقای سردارزهی توسط مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان وبلوچستان جناب آقای نخعی.

تعداد بازدید از این مطلب: 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : یزدانشناس
تاریخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393
نظرات

بلاخره بعدازمدتها مجسمه میرکمبر وپارک بوستان بنت افتتاح شد..

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

خدایا ! خدايا مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان ، اضطرابهای بزرگ، غمهای ارجمند و حيرتهای عظيم را به روحم عطا کن . لذت ها را به بندگان حقيرت بخش و دردهای عزيز را بر جانم ريز . خدايا به من توفيق تلاش در شکست ، صبر در نااميدی ، رفتن بی هموار، جهاد بی سلاح ، کار بی پاداش ، فداکاری در سکوت ، دين بی دنيا، مذهب بی عـوام، عـظمت بی نام، خدمت بی منان، ايمان بی ريا، تنهایی در انبوه جمعيت و دولت . داشتن بی آنکه دوستم بدارند ، عطا کن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود